תכנון קמפיין פרסום בגוגל

פרסום אפקטיבי בגוגל - המדריך המלא!

כמו בכל מהלך של יחסי ציבור או קמפיין פרסום, השלב הראשון והחשוב ביותר בבניית קמפיין פרסום בגוגל הוא הגדרת מטרות ותכנון. במאמר זה ננסה לפרט על עיקרי הדברים עליהם חשוב לתת את הדעת בעת תכנון הקמפיין.

הגדרת התקציב

לכל חברה תקציב אותו ניתן להשקיע בפעילות יחסי ציבור, שיווק ופרסום. חשוב להגדיר מראש מה סכום הכסף החודשי שתהיו מעוניינים (בשלב הראשון) להשקיע בקמפיין פרסום בגוגל. מערכת האדוורדס מאפשרת למפרסמים לקבוע מראש את התקציב החודשי שלהם ולשלוט בכל רגע נתון על הופעת המודעות.

הגדרת יעדים

חשוב להגדיר מראש מה ברצונכם להשיג מהקמפיין, יעדים אפשריים:

יצירת לידים למכירה – ישנם עמודי אינטרנט שמטרתם לגרום לגולשים המעוניינים בשירותים או מוצרים מסוימים להשאיר פרטים, בכדי שנציגי מכירות יצרו עימם קשר. את טפסי ההתקשרות הללו בעלי האתרים מוכרים לחברות המשווקות מוצרים או שירותים בתחום.

הגדלת התנועה – ישנם אתרים שמודל הרווח שלהם מבוסס על תנועת גולשים, לרוב באתרים אלו תמצאו מכירה של שטחי פרסום (שעלותם כפופה להיקף החשיפה) או תוכניות שותפים שונות בהן בעל האתר מרוויח על כל קליק.

מכירות – כאשר מדובר באתרי מסחר אלקטרוני יעד חשוב בכל קמפיין פרסום בגוגל הוא הגדלת מספר הרכישות המתבצעות דרך האתר.

פניות דרך האתר – כאשר מטרת האתר הנה לגרום לגולשים המעוניינים בשירותים שברצונכם לשווק לפנות אליכם, יעד נוסף עשוי להיות הגדלת מספר הפניות מלקוחות פוטנציאליים.

ROI – החזר השקעה מקמפיין פרסום בגוגל

מטרתו של כל קמפיין פרסום בגוגל, בסופו של דבר הוא החזר ההשקעה ויצירת רווחים נוספים. ROI הוא מדד לתועלת המוחשים שהעסק מפיק מכל מהלך של שיווק, יחסי ציבור או פרסום בגוגל או באפיקים אחרים באינטרנט.

כדאי להיעזר באנשי מקצוע המתמחים בתחום שיווק באינטרנט, בנייה וניהול של קמפיינים לפרסום בגוגל. הן בתהליך תכנון הקמפיין, הן בשלב בנייתו וחשוב לא פחות – בניהול השוטף והמעקב אחר התוצאות. במטרה לייעל את הפרסום, גוגל מעניקה למפרסמים מאפשרים מעקב מדוקדק אחר ביצועי הקמפיין.

בחירת ביטויי מפתח

מפרסמים רבים יאמרו לכם כי אחד השלבים הקריטיים בתכנון והקמת קמפיין פרסום בגוגל הוא בחירת מילות המפתח האופטימאליות תחתיהן תופענה המודעות. הדגשים החשובים ביותר הם איתור ביטויים בעלי רלוונטיות גבוהה ככל האפשר לשירותים או המוצרים שהנכם משווקים, בשאיפה למצוא את אלו המאפשרים לכם לייצר תנועת גולשים איכותית במינימום עלות.

ניסוח מודעות פרסום בגוגל

השלב הבא הוא ניסוח המודעות, מומלץ להתחיל עם מספר וריאציות ולעקוב היטב אחר ביצועיה של כל מודעה. תוך זמן קצר תגלו כי ניסוח מסוים מושך יותר הקלקות, ניסוח אחר מוביל ליחס המרה טוב יותר וכיו"ב.

פרסום בגוגל נחשב ליעיל כל כך, בין השאר בזכות הכלים המשוכללים שעומדים לרשות המפרסם. כלים אלו יאפשרו לכם לתכנן קמפיין יעיל ולשפר אותו כל העת, במטרה להגדיל עוד את המכירות והרווחים מהאתר.

רוצה לדעת איך לבנות קמפיין פרסום עם יחס אופטימאלי של עלות - תועלת?

לחץ כאן ליצירת קשר וקבלת מידע נוסף על טוטאל קמפיין



סל שירותים

קישורים
- פרסום באינטרנט
- קידום אתרים
- בניית אתרים
- עיצוב אתרים
- יחסי ציבור לעורכי דין

חיפוש באתר




מפת האתר