איות נכון של השם שלך - זה לא כל מה שחשוב!

רוצה להבין כיצד התקשורת מסקרת את הענף בו אתה פועל ולאיזה סוג חשיפה אתה זוכה? מה חושבים עליך בעיתונים ואילו מסרים סופג קהל הקוראים לגביך?

 

בחייו של כל עסק וארגון יש רגעים בהם כדאי לעשות "עמודו". לעיתים קרובות בעלי עסקים מפעילים משאבים רבים בניסיון לזכות בחשיפה תקשורתית. בכדיי לוודא שהחשיפה לה זוכה העסק אכן מתאימה למטרותיו השיווקיות, כדאי מידי פעם לעצור ולבחון באמצעות כלים מקצועיים את תדמית העסק בתקשורת.

 

"העיקר שאייתו את השם שלך נכון", זו רק אמרת שפר, שמטרתה להעמיק את כיסו של איש יחסי הציבור. במציאות, יש חשיבות מכרעת להקשר בו מוזכר השם שלך בכלי התקשורת השונים. התקשורת היא זו שתעצב את דעת הקהל לגביך, מסרים לא ממוקדים שיעברו דרכה לקהל היעד, עלולים להותיר רושם שאינו מדויק ולעיתים אף שלילי.

 

ניתוח התדמית התקשורתית של העסק לטווח זמן רחב יאפשר למדוד את יעילות יחסי הציבור שלכם ולשפרם. חטיבת יחסי הציבור בטוטאל קמפיין מספקת ללקוחותיה דו"ח חודשי ובו פירוט כל הפרסומים אודות הלקוח בתקשורת. בכל פגישה עם הלקוח אנו מנתחים יחד איתו את תדמיתו התקשורתית ומייעלים את עבודתנו.

 

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת וצורך, לפנייה אלינו: לחץ כאן




סל שירותים

קישורים

חיפוש באתר




מפת האתר