שאלות ותשובות

בדף זה תוכל למצוא את התשובות לרוב השאלות בנוגע למודל העבודה של טוטאל קמפיין. במידה ולא מצאת תשובה לשאלתך, נשמח לעמוד לרשותך. לפנייה אלינו: לחץ כאן

 

 

האם כל בעל מקצוע זקוק לשירותים שיווקיים?

 

לא, רק מי שמעוניין להגדיל את מספר לקוחותיו ולנכס לעצמו מוניטין של מומחה בתחומו. "שירותים שיווקיים" זו הגדרה מאוד רחבה ויתכן שצרכיו של רופא שונים במהותם מצרכיו של עורך דין. גם קהלי היעד לעיתים קרובות שונים ואופי הפנייה אליהם בהתאם. זו בדיוק הסיבה בגללה אנו מאמינים שעל מנת להגיע להצלחה מרבית, שגוזלת מינימום משאבים של כסף וזמן מהלקוח – צריך בראש ובראשונה לאפיין את הצורך ולבנות תוכנית שיווקית מתאימה ומקצועית.

 

 

מה אם אני לא מעוניין בחבילת שירותים שכוללת את כל הסעיפים המפורטים בדף סל השירותים?

 

מודל העבודה שלנו נשען על תוכנית עבודה אופטימלית הנותנת מענה ייחודי לצרכיו של כל לקוח. יחד איתך ננתח את הענף בו אתה פועל ואת האפשרויות השיווקיות שעומדות לרשותך. בהמשך, נרכיב תוכנית עבודה מתאימה, במסגרתה נבחר את הכלים היעילים ביותר עבורך.

 

 

למה לא להסתפק בחשיפה בפני הקהל הרחב ביותר, באמצעות שירותי יחסי ציבור?

 

כי שיווק חכם נשען על ערכים משלימים. לעיתים קרובות בעלי עסקים נעזרים בשירותיו של משרד יחסי ציבור מעולה, העושה עבודתו נאמנה ויוצר עבור בעל העסק חשיפה רבה בכל כלי התקשורת. בהתחלה כולם מרוצים, אך הלקוחות לא ממהרים להתדפק על דלתות בעל העסק.

 

חשיפה תקשורתית היא כלי חזק מאוד לבניית תדמית והפצת מסרים שיווקיים הנתפסים בעיני הקהל כתוכן עיתונאי וזוכים באמינות רבה, אך לא דיי בו. יש מסלולים ארוכים בהם עוברים הלקוחות הפוטנציאליים מהרגע בו נחשפו לבעל העסק בעיתון ועד לרגע שכירת שירותיו, חשוב שלאורך כל הדרך הזו ישמור העסק על חזות שיווקית ולא יאפשר ללקוח ליפול לידי המתחרים.   

 

רוב הלקוחות שלי לא מגיעים אלי דרך האינטרנט...

 

זה רק אומר שעד היום לא הצלחת לנצל את הכלי השיווקי הזה, אך יש כמות עצומה של לקוחות פוטנציאליים, אשר יכולים להגיע אליך באמצעות שיווק חכם ברשת האינטרנט. 3.7 מיליון בני אדם בארץ מחוברים לאינטרנט - 52% מכלל האוכלוסיה. 2.7 מיליון מהם גולשים מידי יום. גולשים מכל הגילאים, הסוגים והצרכים.

 

 

לא הבנתי מה ההבדל בין יחסי ציבור, לבין פרסום, בשניהם אני מופיע בתקשורת... לא?

 

יחסי הציבור הם כלי שיווק חיוני, שחשיבותו הולכת וגוברת, בייחוד על רקע הקשיים של שיטות הפרסום המסורתיות בבואן ללכוד את עינו, ליבו וכיסו של הלקוח. החשיפה לה זוכה הלקוח בשני המקרים – היא חשיפה בפני אותו קהל, אך האופן בו הקהל מפנים את המסרים השיווקיים ואופי המסרים שניתן להעביר בכל אחד מהשניים שונה.

 

איש יחסי ציבור, הוא למעשה החוט המקשר בין לקוחותיו, לבין העיתונאים וכלי התקשורת השונים. לפי כך, תפקידו של איש יחסי הציבור יהיה להביא לסיקור תקשורתי חיובי אודות הלקוח, פעילותו העסקית והמוצרים, או השירותים שהוא מציע. התוצר הוא כתבות בעיתונות (הדפוס והאינטרנט), חשיפה טלוויזיונית וראיונות ברדיו.

 

פרסום לעומת זאת, הוא שטח מדיה (באנר באתר חדשות, מודעה בעיתון, זמן שידור ברדיו ובטלוויזיה...) שנרכש והמפרסם יכול לשבץ בו פרסומת. החיסרון הבולט של הכלי הזה, הוא שאנו חיים בעידן בו אנשים נחשפים למאסות עצומות של פרסומות ולכן נוטים להתעלם מהן, או להביט בהן באופן מאוד ביקורתי. יחד עם זאת, פרסומת מקצועית תדע ללכוד את תשומת ליבו של הקהל ולעורר בו אהדה. מודלים פרסומיים יש בשפע ולא כולם נשענים על רכש מדיה, כניסת האינטרנט לחיינו הרחיבה באופן משמעותי את מגוון האפשרויות.

 

 

במידה ולא מצאת תשובה לשאלתך, נשמח לעמוד לרשותך. לפנייה אלינו: לחץ כאן

 




סל שירותים

קישורים

חיפוש באתר




מפת האתר