שיווק וויראלי - קמפיין פרסום ויראלי ברשת

שיווק ויראלי, או כפי שמכנים אותו - באזז

שיווק ויראלי הנו אחת הטכניקות המעניינות ביותר לקידום עסקים באינטרנט בימינו. התקשורת התמידית שמתרחשת בין גולשים ברשת, והעברת המידע הבלתי פוסקת ביניהם, מולידה כלי שיווקי הנתפס בעיני רבים מציבור הצרכנים כאמין יותר. פרסום ויראלי נשען למעשה על קהל הגולשים לפרסום המוצר או השרות.

למה שיווק ויראלי יוצר אמינות גבוהה יותר בקרב הגולשים?

כי ברגע שחבר שולח לחבר כתובת של אתר, או מסמך שיווקי שהוא פשוט חייב לראות במו עיניו, זאת המלצה של אדם אובייקטיבי ומוכר ואין יחסי ציבור טובים מכך. אינה מעוררת תחושה שמישהו מנסה למכור לך משהו, מה שגורם לגולשים להיחשף לתוכן הוויראלי מבלי להיות בהלך רוח של כוננות להדוף ניסיונות שיווק אגרסיביים. מטבע הדברים – המסרים השיווקיים אליהם יחשפו יעוררו אצלם פחות חשיבה ביקורתית.

 

לצורך ההמחשה, ניתן להזכר בתינוק המרקד שהציף את תיבות הדוא"ל של כולנו לפני מספר שנים. גורל הפיקסלים המרקדים לא חס כמעט על אף תיבת דואר באותו קמפיין פרסום. אף אחד לא ניסה למכור דבר, היו אלו גולשים שפגשו גרפיקה משעשעת וסברו שגם חבריהם ברשימת הקשר יהינו ממנה.

 

כעת דמיין על החיתול לוגו של קוקה-קולה. בעצם, למה ללכת רחוק? דמיין עליו את השם וכתובת האתר שלך.

 

רוצה לגלות איך הצלחה היא דבר מדבק? לחץ כאן!

 למידע נוסף על שיווק וחשיפה באינטרנט, לחץ כאן: יחסי ציבור





סל שירותים

קישורים
- יחסי ציבור באינטרנט
- יחסי ציבור לעורכי דין
- יחסי ציבור למרפאות
- תוכן שיווקי
- קידום אתרים
- בניית אתר אינטרנט
- עיצוב אתר אינטרנט

חיפוש באתר




מפת האתר